Цитата(Brutalsam @ Sep 7 2020, 23:55)
Так а как еще с долбоебами общаться? Иначе пойдут за "весна прийде..." Или "просто перестать стрелять". Все это рассчитано на тех же идиотов.
Армия мова вера у быдлоса вызывает баттхерт. Надо что то проще, уровня слуга народа.
Я не знаю рецептов как общаться и как достучаться.
Но на эту тему есть отличное обьяснение как НЕ надо делать, и почему:
Цитата
Хочу ще трішки поговорити за пропаганду. Я маю право. Я довго її вивчав.
Для деяких діячів саме слово “пропаганда” лайливе. Мовляв, будь-яка пропаганда - це промивання мізків та маніпуляція свідомістю.
Це частково так. Але для мене пропаганда - це, по суті, рідна посестра реклами, піару та маркетингу. Головна різниця між ними - те, що просувають не товари та бренди, а ідеї та ідентичності.
Адже реклама - це теж, частково, промивання мізків та маніпуляція свідомістю, погодьтеся. Але вже якось не так моторошно звучить. Буває недобросовісна реклама, а буває добросовісна. Так само, як є пропаганда комунізму та пропаганда здорового образу життя.
Аналогія з рекламою буває дуже корисна. Я б дуже радив її усім, хто вважає, що щось пропагує. Щоб простіше було зрозуміти, коли справді пропагуєш, а коли пересмикуєш повітря.
Саме зараз я просто хочу окремо зупинитися на такому явищі, як брехня у пропаганді.
Так от, я глибоко переконаний: брехня у пропаганді - це як атака хаотичною юрбою у військовому мистецтві допорохової епохи. Не те щоб вона зовсім не працювала. Просто для того, щоб вона працювала, треба мати неабияку чисельну перевагу над супротивником. От якщо в тебе двадцать тисяч бійців, а у супротивника три тисячі, і в тебе немає часу та можливостей побудувати стрій, і взагалі ти не дуже воєвода, та й військо в тебе не дуже вивчене - от тоді це варіант. Може, шапками закидаєте. А може й ні.
А тепер уявіть, що три тисячі, отримавши, кгм, тумаків від двадцяти тисяч, вирішили, що треба перейняти тактику супротивника і атакувати хаотичною юрбою. Адже в нього вийшло!
Конец немного предсказуем (с)
Якщо без аналогій - якщо в тебе повний контроль над медіа країни, ти можеш розповідати, що народився на склоні гори Пектусан, і в цей час на небі бачили водночас парад планет, веселку та єдинорога. Якщо в тебе сильний контроль над медіа країни, ти можеш розповідати, що абсолютно випадково знайшов ці дві амфори. Якщо ти присутній на кількох найбільших телеканалах, ти можеш розповідати, що вчителі отримуватимуть по чотири тисячі доларів на місяць.
Не те щоб це ефективно - це неефективно. Просто з такими потужностями ти можеш собі дозволити не бути ефективним. Якщо в тебе є вихід на десять мільйонів, а тобі достатньо пітримки мільйона, ти можеш багато чого - дев’ять з десяти покрутять пальцем у скроні, та все одно матимеш своє.
А якщо у тебе є твій фейсбучек та пара сайтів із відвідуваністю нижче, ніж в твого фейсбучека, тобі краще все вищезгадане не робити.
Не тому, що не допоможе. А тому, що дуже зашкодить.
Якісна пропаганда завжди правдива - як і якісна реклама. Вона може бути необ’єктивною - це так. Вона може вип’ячувати якісь факти та не фіксувати увагу на інших. Але на тупій брехні можуть їхати лише ті, хто контролює усі брехунці відразу.
А якщо ви зробили щось, що спростовується у два кліки, вірогідно, ви вистрілили собі в око. Питання тільки, з чого.