Чесно кажучи, надзвичайно шкодую, що в чемпіонаті тепер немає острова Нотр-Дам - однотипного з Мельбурном. Такі траси згладжують навіть тотальну перевагу одної команди, як БГП сьогодні. Натомість передчуваю, наступні гонки на тількедромах будуть суттєво спокійніші і передбачуваніші.
Плюси гонки (та й нових правил):
- обидві Тойоти, найактивніші бійці гонки на пару з Росбергом.
- інтрига з піт-стопами (в БГП їх проводять ще гірше, ніж у Вільямсах початку 90-х) та пейс-карами (до речі, 2 круга ворон ловити після аварії Накаджіми виглядає збоку стюардів дуже підозріло).
- обгони стали частими і в непередбачуваних місцях!
- аварія Кубіци і Феттеля, в якій обидва винні, яка свідчить про підйом адреналіну через можливість обганяти.
- поведінка шин - чесно думав, що в кінці гонки Кубіца (М) зможе "дістати" Баттона (зношений СС) - різниця на чистому треку зростала до 2-х секунд на колі. Взагалі - нововведення Бріджстоунів дало більший ефект видовищності, аніж КЕРС.
Мінуси (тут більше суб*єктивізму):
- швидкість Рено - якщо вже Алонсо не може не тільки обігнати, а догнати ФорсІндію, то що говорити про Піке?
- провал Росберга через зношені шини, а боровся спочатку дуже сильно.
- швидкість БГП. Чому "мінус" - мені став дуже показовим навіть не результат кваліфікації чи середній темп, а те, що з поламаним антикрилом Барікелло був одним з найшвидших на трасі. Підозрюю, що сьогодні вони їхали далеко не в повну силу.
- результат в таблиці очків (не відображає цікавість гонки і типова для Мельбурна халява через сходи - цього разу для Хема, Ала і новачка Буемі)
Цитата
Та мне похуй, я за Тойоту болею zlo.gif Сам на Тойоте катаюсь уже год dance.gif То я в прошлом сезоне болел за Маков, т.к. они были реальными соперниками "красных", в отличие от Тойоты.
Смех, Ви глоріхантер і феррофоб